Ongi etorriak teknologia berrien mundu honetara!

2010/02/22

La Web 2.0: La revolución social de internet

/>





Web 2.0-ek, teknologia berrien aurrerapenekin batera aldaketa nabarmenak eragin ditu komunikabideetan, izan ere, edozein internauta edozein informazio mota argitaratzeko gai da. Zer eragin du horrek?

Komunikabideetan, edozein norbanakok egunkari batek haina auketa ditu, kontsumitzaile izatetik, sortzaile izatera igarotzen baita. Ondorioz, migrazioa jazotzen ari da irrati-telebistatik internetera. Bestalde, publizitatean ere eragin latzak ditu: gero eta zailagoa da kontsumitzaileengana iristea iragarki-mezuen bidez. Enpresa askok publizitatea egunkarietan argitaratzen dute baina zer etorkizun dute egunkariek ordenagailu eta mobilen aurrean? Google eta "mikromedio" delakoen bidez bestelako komunikabideen bidez baino askoz merkeagoa da iragarkiak jartzea. Interneteko hedabideak minutu edota segundu gutxiren barruan aktualizatzen dira. Gainera, foro, blog eta abarrek ahoz-ahoko publizitatea eragiten dute, publizitate tradizionalak eragiten duenarena baino askoz ere azkarragoa eta hedatuagoa.

Beraz, kontsumitzaileen eraginez internet gero eta hedabide masiboagoa bihurtzen ari da. Lehengo publizitate paradigma airean dago eta boterea kontsumitzaileek daukate.

Nire ustez, argi dago internet gaur egungo komunikabide sarerik erabiliena eta hoberena dela; izan ere, hainbat abantaila eskaintzen ditu. Gainera denboraren poderioz bere erabilera geroz eta handiagoa izango da. Honek guztiak, hausnarketa eragiten dit, izan ere, zer gertatuko da gainerako idatzizko eta ikus-entzunezko prentsarekin? Gaur egungo telebista pribatuak adibidez publizitatez elikatzen dira. Zer gertatuko da beraz, enpresak (guztiak) telebista alde batera utzi eta internet bakarrik erabiltzen hasten direnean? Hamarkada batzuen barruan guztia desagertu eta internet geratuko zaigula alajaina! Berdina gertatuko da irakaskuntzan: internet tresna ezinbesteko eta gainera tresna nabarmenena bihurtuko dela. Hemen daukagu beraz, etorkizuneko Jainkoa!












No hay comentarios:

Publicar un comentario